tråkit i skolan=/

VEM.
Vem är i rummet med dig? några från klassen och nå andra jag inte vet
Vem fick du sms av senast? mamma
Vem pratade du senast i telefon med? madde
Vems hus var du senast i? mammas
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? de sa jag för några dagar sen, å han vet om de;)
Vem önskar du att du var med nu? den jag tycker mest om;)

VAR.
Var går du i skolan? mora
Var är din telefon? i min ena hand nu
Var är din mamma? hon är hemma nu:)
Var sover du? hemma hos mej i en skrot säng;)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? på vero moda
Var åkte du senast bil? till skolan idag
Var i ditt rum är du? skolan just nu=(

VAD.
Vad åt du senast? godis
Vad drack du senast? inte druckit idag tror jag=/
Vad är det för färg på dina byxor? svart
Vad är den närmaste saken som är blå? mobilen är lite blå
Vad har du på fötterna? strumpor och skor
Vad är din favoritfärg? röd
Vad är din favorithemsida? har ingen favorit
Vilken film såg du senast? lite på grease
Vad hör du just nu? radion

NÄR.
När började du skolan? för länge länge sen!!!
När är din födelsedag? 5 juni på STUDENTEN!!!!!!
När var senaste gången du tände ett ljus? förra helgen, när morfar fyllde år och hade namnsdag
När var du senast i skolan? NU
När träffade du din pappa senast? i söndags, men han kommer hem ikväll=D
När duschade du senast? igår

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter? yes
Sovit i någon annans säng? ja, de gör jag ju hemma:p
Hånglat på en bio? har man tid med de på bio? ;p
Hånglat i skogen? ja, bor ju i skogen;)
Tyckt att din kusin är het? jag har aldrig träffat mina riktiga kusiner, har bara några små mellan 3-9 år som inte är riktigt riktiga=)
Sovit naken? ja
Kört över hastighetsgränsen? ja
Målat om ditt rum? nej de har aldrig blivit av, och nu vill jag inte:p
Dansat framför en spegel? ja, de har väl alla? :p
Fått hicka? ja
Hoppat i en bil med folk du just träffat? hmm?? hoppat i bil har man väl...
Smugit ur ditt hus? ja när jag bodde hemma :p
Haft känslor för någon som inte känt det samma? ja
Blivit arresterad? nejö
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? ja
Varit förälskad i en granne? neeeeejjj!!! eller bero på vad som räknas med granne, vi bodde nära iaf;)
Sovit i en säng med någon av samma kön? ja
Sett någon dö? japp
Varit på ett plan? nej
Sovit till tre? ja när jag jobbat natt på praktiken
Älskar eller saknar någon just nu? jaaaa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0