shopping yesterday!

igår tog jag och mamma oss en tur till Borlänge! De va trevligt! Hon tyckte dessutom att jag körde bra, vilket jag inte brukar göra när hon är med:p men man skärper väl till sej lite när man är ute på stora vägarna;) Jag hittade iaf en hel del fint, 4 tröjor i olika modeller på H&M, och jeans på jc! När vi åkte hem svängde vi in på Clas Ohlson, där köpte jag mej en våg, eftersom jag blivit så fixerad vid min vikt och vad jag stoppar i mej(ibland)...lite annat skrot blev de där åxå:)
Nu är jag hemma hos mamma och har fått hicka! Nej, men jag funderar på att åka hem och plugga lite och sen åka till Evertsberg, pappa är redan där och han tog skotern med sej! Men jag vet hur de blir om jag åker dit, anntingen blir jag kanon, eller så får jag vara chafför! å jag vill inte nått av dom! Jaja..vi får se hur de blir! Ska iaf vänta å se om jag får tag i Madde när hon slutar, så ska jag svänga förbi hos henne sen!
Imorgon är de Leksand-Mora, ska bli spännande, jag tror att Leksand vinner, men jag VILL att Mora vinner!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Marie

Men herregud kvinna :P är de nån som bör vara fixerad vid sin vikt så är de jag ;) förstår inte vad du får allt ifrån :P

2008-03-28 @ 21:11:05
URL: http://goldfingers.blogg.se
Postat av: Marie

Fin? Ja jag tackar ja ;)

2008-03-29 @ 15:36:45
URL: http://goldfingers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0