GLAD PÅSK!!!!!

Ja, jag sitter hemma hos mamma och väntar på att hon ska komma hem med några mörtar(fisk) så vi kan åka ner till stugan och lägga några krokar! Och nu kom hon hem! Ska bli skönt att komma ut på sjön lite! De va väldigt längesen vi va ut på sjön! Nu säger hon att de finns inte en mört i hela byn=( dom gick visst åt igår! Jaja..vi får väl sätta oss på sjön och dricka lite kaffe då;) inte helt fel de heller! Sen blir de hem och äta ägg=) Nej, dax att göra sej klar! på med rejäla kläder!! Blir en skotertur ute på sjön åxå=) Och ikväll blir de lugnt, har hittils vart chafför, men ikväll ska jag mysa här hemma=) Och imorgon ska madde vara min chafför=) Kanske blir en tur till Evertsberg och titta på en gädda som väger runt 11 kg! Fyyyy va äckligt!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vad anser du om dieter och bantingsmetoder?
kolla gärna mitt inlägg om detta! Hoppas du får en bra dag och GLAD PÅSK!

2008-03-22 @ 12:19:30
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0