lite tråkit..

12 HAR DU:
Ett förhållande: Nej
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja kan man lätt säga
Fått ditt hjärta krossat: Jao
Skrikit åt en lärare: Ja de tror jag
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja de har väl alla?!
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
Snusat: Ja. 
Rökt: Ja


10 DAGENS:

Klädsel: Shorts å t-shirt
Frisyr: Ruffsigt, inte borstat håret på ett tag!
Låt: Huller ombuller! min sommarlåt de! :)
Drog: Vatten, än sålänge!
Saknad: Natten!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Jäkla hår!


10 FÖRSTA:
Bil: Fården ;)
Kärlek: Va väl på låg-mellanstadiet när man trodde man visste vad kärlek va ;P 
Husdjur: Schäfern Pelle 
Semester: Sthlm -94
Jobb: Dagis i Venjan
Köpta skiva: Vet inte, GES tror jag
Riktiga kärlek: De vet nog alla! 
Piercing: Bara i öronen
Konsert: Lars Winnerbäck
Fylla: Haha! Inget å prata om!   


9 SISTA:

Personen som sms:ade dig: Micke
Personen som du kramade: Micke
Peronen som ringde dig: Mammi
Personen som du ringde: Madde
Alkoholdrycken: Cider igår
Bilfärd: Hem idag från stugan 
Filmen du såg: Vet inte, nått på tv igår
Gången du grät: De e nog ett tag sen nu
Måltiden: Smörgås till frukost


8 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Ja de tror jag
Våga hoppa bungyjump: Skulle vilja iaf!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Varför inte?
Kalla dig själv lycklig: Ibland
Hellre ta bilden än vara med på den: Jag tar bilden!
Kunna gråta över en kille: Jaaa =/
Kunna gråta över en tjej: Nja, jo om de va en kompis ;)


7 VAD:

Ska du göra imorgon: Njuta av dagen!
Säger du till dig själv när allt känns svårt: De vet jag inte, typ jävla helvete! ;) 
Har du med dig in på bion: Godis och nå drickbart
Är det för färg på dina byxor: Mina shorts är svarta
Är det för väder hos dig just nu: Lite sol
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Kroppen, utseendet och hållningen
Skulle du göra om du vann på lotto: Resa bort ett tag!


5 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Nä inte speciellt
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22 men långt dir :P
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Knappast, har inte träffat så mycket folk i veckan :)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Funderar på en till tatuering
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Det motsatta helt kalt, tror jag!

4 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar är för varm och vinter för kall, men på sommaren händer det mer, så sommar!
Sova på sida, mage eller rygg: Sidan eller nå
Kramar eller kyssar: Båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0