tillbaka i skolbänken!

Ja, igår börja skolan igen efter lovet! Dock är det bara 5 veckor till praktiken nu:) vet ännu inte vart jag ska vara!
I fredags åkte jag till Evertsberg iaf...jaja, blir aldrig som man tänkt sej!

Nu ska jag finslipa mitt projektarbete och vänta på maten! Sen ska jag hem till mej och göra klart andra arbeten! Dessutom skulle jag ringt telia å ta bort msn från luren, de funkar ju inte iaf! Men lat som man är;)
Å jag saknar så jag håller på att gå åt!!!!!
Nähä ska göra liiiiite nytt nu iaf!!!

Heja Mora ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Madda

Hejja MORA!
Nu skulle en hockey öl sitta fint.. Men synd att man jobbar...
Vi får väl ta igen det !
Kram Madda

2008-04-01 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0