lista IGEN

Marie ville jag skulle göra denna, men jag har nog gjort den förr, men bäst hon får som hon vill;)

Tio första:

Bil: mammas Ford
Kärlek: barndomsvännen Fredrik
Husdjur: har alltid haft hund sen jag föddes
Semester: Stockholm
Jobb: dagis
Köpta skiva: de vet jag inte, första jag FICK va GES
Riktiga kärlek: också Fredrik tror jag
Piercing: öronen
Tatuering: gjorde jag för 2 veckor sen:p
Konsert: Winnerbäck


Nio sista:

Alkoholdrycken: äcklig grogg
Bilfärd: i tisdags, hem från mamma å till mej
Filmen du såg: minns inte
Ringda telefonsamtal: Mamma
Bubbelbadet: Länge sen.
Spelade cd: Winnerbäck
Kyss: hemlis;)
Gången du grät: har nästan alltid den där klumpen i halsen
Måltiden: midda igår


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? ja
Varit på tv? ja några gånger faktiskt, minst 2
Fått ditt hjärta krossat? jo
Sagt att du älskar någon utan att mena det? inte omöjligt
Haft ett one night stand? jo
Busringt till någon? Ja när jag var liten

Sju favoritsaker:
datorn
mobil
mp3
å massa annat;p

Sex saker du gjort idag:
har bara gått ur sängen å startat datorn

Fem saker du har på dig:
t-shirt å trosor

Fyra personer som du vill ska göra samma dagboksinlägg: 
den som har lust å vilja

Tre saker du hatar:
falskhet
orättvisa
lögner


Två saker att göra innan du dör:
hoppa falmskärm
och allt annat man vill göra

En sak du ångrar:
att Marie ska få som hon vill;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack, jag är nöjd nu ;)

2008-04-03 @ 14:02:39
URL: http://goldfingers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0