helg...

tänkte försöka mej på en lten uppdatering här! Händer inget speciellt, skönt med helg iaf:) Ska inte göra ett smack, utom att plugga en hel del:/
den där lilla "bantningen" jag skulle försöka med gick inte så bra heller! jag har syndat totalt:( jag har nämligen ätit på donken både i torsdags och igår! va i Sälen igår på donken, jaja de va iaf kul å se på turisterna;) och igår när vi kom hem åt jag pastagratäng hos madde, de va väldigt mycket crame fraich(eller nått) i den, och när jag kom från madde åt jag tacos! jag ÄR ett riktigt matvrak! dessutom va jag på bolaget i Sälen, köpte en del cider, och ALLT tog slu igår åxå! nej, jag drack inte allt själv, bjöd bort lite åxå!
just de, när jag va hos madde igår så blev de nödslakt åxå, de va lite läskit, kan nästan säga att kvigan hade lite självmordstankar:p hon spetsa sej nämligen traktorsaken!
nej, nu ska jag gå ut och hjälpa pappa lite!!!

Kommentarer
Postat av: Madda

Tjena tjena ! de blir grill fest snart !
KRam

2008-04-15 @ 14:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0